מועדון לבת מצווה

ורטיגו קלאב

מועדון לבת מצווה שמעניק לכם חוויה מיוחדת, כזאת שעוד לא ראו לפני ! רוצים לחגוג בת מצווה מיוחד שונה? בואו לבחור את כל סוגי בת המצווה שיש לנו להציע לכם, בת מצווה מיוחדת חוגגים רק בורטיגו גלואו קלאב, המקום המושלם לחגיגה מיוחדת ומרשימה כמו שעוד לא ראיתם!. מועדון לבת מצווה זה רק ורטיגו – המקום המושלם לאירועים.

מועדון לבת מצווה_640x426

לחגוג בסטייל במקום המושלם עם מחיר הוגן

מועדון ורטיגו קלאב כאן כדי להפוך את החלום שלך למציאות! אנחנו מציעים חבילות אירועים מותאמות אישית
הצוות שיפיק את האירוע המושלם

אתם רוצים לבוא לחגוג אצלנו אירוע בת מצווה או בר מצווה או כל סוג אחר של אירוע, אז בוא נכיר קצת. אנחנו רוצים לספר לכם על עצמנו ועל הרעיון שעומד מאחורי הקמת מועדון לבת מצווה שיש בו את כל היתרונות והאלמנטים שלא תמצאו בשום מקום אחר. את המקום הקמנו שני חברי ילדות שעוסקים בתחום האירועים עם ניסיון מצטבר של יותר מ 20 שנים. האחד תקליטן מוביל ושדרן רדיו בעבר עם ניסיון וידע עשיר במוזיקה והשני צלם אירועים שחי ונושם את הדינמיקה של  האירועים כבר עשרות שנים. אחרי שראינו שאין בארץ מקום שבו אפשר לחגוג בת מצווה שונה ומיוחדת מכל מה שראינו עד היום, ומאחר וראינו כי המחירים של מועדוני בת מצווה הגם גבוהים מאוד, החלטנו לעשות מהפך! להיות אלו שמשנים את הסטטוס הקיים שמועדוני בת מצווה חייבים להיות יקרים מאוד שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. אנחנו מביאים לכם את האפשרות לחגוג בת מצווה יוקרתית במיוחד במחירים שפויים! כאלו שכל נערת בת מצווה או נער בר מצווה יוכל לחגוג אירוע מיוחד ולא לוותר על החוויה בגלל ההיבט הכלכלי. אנו מציעים חבילות הכל כלול במחיר הוגן! אפשרות להשכיר את המקום לכל סוג של אירוע אפשרות לחגוג אירועים מכל הסוגים במחיר ריאלי.

האלמנטים שיוצרים אווירה מושלמת

לחגוג בת מצווה בדיוק כמו המסיבות הכי מטורפות שיש! עם ה D.J המוביל בישראל! תנו לנו לערוך לכם מסיבת פול מון אמיתית שכוללת בתוכה איפור מלא במהלך האירוע, חולצות זוהרות ממותגות עם השם של נערת בת המצווה (או בר מצווה), אביזרים מעוצבים זוהרים באולטרה וכמובן שאנו מצוידיים בתותחי אולטרה סגולים מיוחדים אצלנו כחלק מהתאורה של מועדון הורטיגו המפואר והמתקדם בישראל.

רגע אחד לפני שאתם חושבים שכל הדברים האלו הם יקרים, בואו אלינו לקבל הצעת מחיר שתפתיע אתכם במיוחד! חבילות בת מצווה הכל כלול במחיר שאסור לנו לפרסם!.

לא כל מועדון לבת מצווה יכול לתת לכם מה שתקבלו אצלנו ויוצר לכם אווירה וחוויה מיוחד. בזכות השילוב של הציוד המתקדם ביותר, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, סאונד ותאורה שכל אלו משתלבים יחד אתם זוכים לקבל חוויה מיוחדת שאין שני לה! אז אם אתם רוצים לחגוג חוויה אנחנו המקום עבורכם, אבל אם בא לכם עוד מקום שיש בו רק סאונד ותאורה, יש לנו הרבה מתחרים שישמחו לקבל אתכם 🙂 .

חבילת בת מצווה הכל כלול שיש בה את כל מה שאתם צריכים

הכל כלול

בוא נסביר לכם מה תקבלו בכל חבילת בת מצווה הכל כלול. כל חבילה כזאת כוללת בתוכה : תאורה מלאה + הגברה מתקדמת על הציוד המשוכלל ביותר + בר ממתקים מלא שמתמלא במהלך כל הערב של מותגים מוכרים. (בר ממתקים לאלרגנים מיוחד הממוקם בצמוד לבר הראשי) + הפעלה מלאה במהלך כל הערב + פרסים ואביזירים לכל החוגגים + צלם מגנטים שגם מפיק מגנטים וגם מצלם את האירוע + שולחנות משחק מיוחדים ומרשימים שיופעלו בשלב קבלת הפנים + עמדות מולטימדיה מתקדמות עם המשחקים החדישים ביותר XBOX ו PS5 + מנהל אירוע צמוד שמלווה אתכם ונותן מענה לכל בקשה + צוות ברמניות שדואגות לכם לכיבוד כל הערב + שתייה קלה חופשי בלי הגבלה + פיצות / פלאפל / המבורגרים וצ'יפס או כל מנה עיקרית שתבחרו לאירוע מהתפריט העשיר שלנו + כניסה מפוארת על טרקטורון או על שטיח אדום עם רקדנים + מופע זיקוקים מרהיב + עמדת וופל בלגי עם גלידות והמון פינוקים + מפלי שוקולד זורמים על הבר כל הערב + קישוט מלא של המועדון עם בלוני הליום + עמדת סלפי אינסטגרם מתקדמת + תותחי בועות סבון + עיצוב הזמנה דיגיטלית לאירוע ועוד ועוד. במילים אחרות יש לנו את החבילה הכי מקיפה ומשתלמת שתוכלו למצוא.

תכנון והפקה מקצועיים

אתם בטח מבינים שהיום כל אחד יכול להביא כל דבר, בין אם מדובר על סאונד משוכלל או אפילו את קייטרינג השף המיוחד ביותר. ללא ספק אלו דברים חשובים שרוצים לתכנן אירוע בתוך מועדון בת מצווה. כי אם בעבר אירוע בת מצווה היה אירוע שבעיקרו מבוסס על ערכים, סמליות היום המציאות היא שונה. היום המציאות הפכה להיות כזאת שכל נערת בת מצווה עושה תחרות עם החברות שלה למי חגגו את האירוע היותר מפואר, מי הצליחה להביא יותר שיתופים ברשתות החברתיות מהאירוע שלה. לכל דבר כזה יש תג מחיר שאותו צריכים לשלם ההורים של נערת בת מצווה. לכן, אנחנו החלטנו שהגיע הזמן לעשות שינוי ולתת לכל נערת בת מצווה לחגוג את האירוע המושלם והמיוחד ביותר והכל במחיר הוגן משתלם ונוח לכל כיס. אז אם אתם רוצים לחגוג אירוע מיוחד ומרשים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להגיע אלינו. אנחנו נדאג להכל והכי חשוב נביא לכם את המחירים הכי משתלמים בלי לחסוך עליכם כלום!. 

למרות שהמחיר שלנו הרבה פעמים חושבים שאנחנו "מורידים" דברים מסוימים, ההפך הוא הנכון! אנחנו נותנים מחיר הוגן ורק בשביל זה הקמנו את המועדון שלנו.

מועדון לחגיגת בת מצווה

הגיע הזמן לבחור מועדון לחגיגת בת מצווה שמעניק לכם חוויה, בזמן שכל מקום אחר מעניק לכם דברים שיש אצל כולם כמו, אטרקציות לבת מצווה, או תאורה והגברה ואולי משפר אתכם בכמה פיצות, אצלנו אנחנו מעניקים חוויה אמיתית!.

הדברים שהופכים אירוע לחוויה הם הערכים שלנו , אותם ערכים שבהם אנו דוגלים הם אלו שיוצרים חוויה אמיתית.

כבוד: דבר חשוב מאוד אצלנו הוא קודם כל לתת כמה שיותר כבוד לבעלי האירוע, לאנשים שמגיעים להתארח אצלנו במקום ולכבד אתכם בצורה הכי טובה שיש ולהעניק לכם אירוע מלא כיד המלך. שלא תחשבו שבגלל שיש לנו חבילת הכל כלול לבת מצווה שהיא עם תג מחיר מאוד זול בהשוואה להרבה מקומות אחרים תקבלו פחות! להיפך, אצלנו תמצאו הכל ואפילו יותר וכל זה עם מחיר הרבה יותר משתלם מכל מקום אחר.

הקשבה והכלה: אנחנו מתחייבים להקשיב לכם ןלצרכים שלכם ולמלא את כל מה שאתם רוצים בשביל שהאירוע שלכם באמת יהיה חוויה. כי תדעו דבר חשוב מאוד, הרבה אנשים לא יזכרו את עיצוב של האולם, או יזכרו איזה שירים ניגן התקליטן באירוע שלכם, מה שהם יזכרו את ההרגשה שנתנו להם, איך היו שם עבורם, איך נתנו להם שירות אדיב ומקצועי ללא פשרות וכאן אנחנו נכנסים לתמונה להעניק לכם את החוויה הכי מיוחדת שאתם יכולים לקבל בשביל להפיק אירוע מיוחד ומרשים. כי בזמן שאתם לא יודעים איך לבחור מועדון לחגיגת בת מצווה אנחנו כאן לעזור לכם ואפילו לגלות לכם את הסודות שכל בעלי האולמות והמועדונים מפחדים שתגלו. כי אצלנו הלקוח יותר חשוב מהכל.

כל המידע שיעזור לכם להפיק אירוע בת מצווה מושלם

שמלות בת מצווה

שמלות בת מצווה

בחירה של שמלת בת מצווה היא החלטה חשובה עבור כל נערה. במיוחד שיש המון שמלות לבת מצווה שצריכים לבחור מתוך מגוון גדול. השמלה צריכה להיות

קראו עוד »
ברכה לבת מצווה

ברכה לבת מצווה

ברכה קצרה לבת מצווה: לנערת בת המצווה היקרה, מזל טוב ליום המיוחד שלך! את כבר לא ילדה, אבל עדיין ילדה קטנה, עם לב גדול וחיוך

קראו עוד »

הצהרת נגישות

בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, תשנ"ח-1998:  אנו נוקטים בכל האמצעים הדרושים ועושים ככל שלאל ידינו על מנת לספק ללקוחותינו שרות נגיש ואנושי.  אנו

קראו עוד »